søndag 28. desember 2008

Jul, jul. Strålande jul!

Da var det midt i juleferien, og det var tid for en liten oppdatering.
Jeg har da blitt mer eller mindre frisk. Takker de høyere makter for det!
Jeg har sittet og lest hele julen. I dag er det 4. juledag, og jeg har lest i gjennomsnittet en bok hver dag. (ikke verst til meg og være!) Grunnen til at jeg har lest såpass er at jeg ikke har hatt noe annet å gjøre. Det er ikke så mye kontakt mellom den gamle venneflokken på Steinkjer, så det er ikke så mye festing på gang. Det er jo hyggelig at familien er samlet, men to hele uker sammen er LENGE!!! Derfor har jeg da gravd hodet ned i bøker og funnet nye venner der i stedet, noe som har funket ganske bra. Når jeg ikke har flere bøker å lese, kanskje jeg skal begynne å skrive?
Jeg fikk da B på alle eksamenene i år, og det er jeg ganske fornøyd med. Det var ikke så vanskelige eksamensoppgaver, og jeg slapp unna det meste av stresset. Men min egeninnsats var vel litt overalt og muligens ikke så fokusert som den burde være. Men "gjort er gjort, og spist er spist" som en lykkelig liten mus fra Hakkebakkeskogen uttalte en vakker dag på tur ut på byen for å forgifte systemet med juleakkevitt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulere så mye med B-ene, veldig bra :)
Håpe du fikk mye fint til jul.
Kjenne til det med familie, men Monica har dratt og i morra ska æi bo "nede" igjen ;)
Vil du anbefale noen av bøkern du har lest?
klem

Pernille sa...

eg kan fortelle at eg har vært hjemme tre uker med familien, og DET er lenge... skal reise ned til sørlandet igjen i morgen og ser fram til d. Jeg har fått to a, en b og en c. venter på siste karakter nå, men den kommer nok ikke før etter nyttår.

Klem til deg

Line Merete sa...

du e flenk hilde! når d gjeld "lite kontakt med gamle venner" får æ litt dårlig samvittighet.. :) men jula e så kort, og vi hi vorri mange plassa. derfor hi d vorri gått å slappa av nånn daga no. desuten begrense d sæ litt i ein periode m baby i huset. :) men æ hi lovva at maria og æ ska kom å besøk dæ på levang, å d ska æ hold!! :)