torsdag 18. desember 2008

Bra timing!

På tirsdag hadde jeg hovedinstrument eksamen (som jeg fikk B på!!).. Den gikk veldig bra, og jeg har fått mange fine tilbakemeldninger. Takk for det alle sammen!
Da gjenstod bare avslutninga som skulle være på onsdags kveld.
Det virket som om alt gikk bra til tirsdagskveld i ti-tiden.... Da brakte helvete løs! jeg har aldri vært så dårlig så lenge jeg kan huske. Jeg hadde da fått omgangen! Typisk! Jeg ble liggende på badegolvet den natta og egentlig i natt også. Stakkars Christine som var på besøk! Hun måtte leke sykepleier i to dager, og var faktisk så snill at hun dro ut klokka halv tre på natta for å kjøpe cola til meg på automaten ved stasjonen! Tusen takk, Christine! Du er en engel!
Litt kjipt å ikke ha muligheten til å ta av sammen med de andre, også måtte avbekrefte turen til Vinstra. Typisk! Menmen... "vi får håp d bli likar i mårrå!"

1 kommentar:

Pernille sa...

Du må bli frist igjen!!