fredag 6. juni 2008

Sommerferie

Ja, da sitter jeg på Lillehammer sammen med Ingvild. Kom til Vinstra natt til torsdag, og i dag dro vi videre til Lillehammer.
På Vinstra var det ikke så mye å ta seg til så vi hang litt på skolen og sammen med vennene til Ingvild. I går hadde vi vannkrig. Det var gøy! Lenge siden jeg har holdt på med det, men føler nå at det igjen har opptatt til status. :)
Nå skulle vi egentlig sitt på Hamar sammen med Lena og Ida, men da pengene ikke riktig rakk til, bestemte vi at jeg heller skulle dra innom en annen gang jeg er i traktene. Blir vel ikke så lenge til tenker jeg.

Ja, og jeg har fått hybel da. På Byborg.. joda, jeg flytter tilbake til 70-talls bygget. Egentlig ganske greit. Blir flytting når jeg kommer hjem da. Det blir ikke fullt så gøy...

1 kommentar:

Anonym sa...

Flott å se at du hadde det gøy på tur :)