mandag 28. april 2008

Helt alene, jo...

Nå begynner det å bli skikkelig ille. Unn Maria som bodde i Kasjotten sammen med oss før jul, er nå gravid. Jesus, det var jo faktisk planlagt. Hu er jo ett år yngre enn meg!
Så skal jeg synge i bryllup på 17. mai til Ragnhild som jeg bodde på Byborg sammen med i fjor.
Linn Beate har jo samboer, det samme har Terje og Line også. Og Line har jo til og med hus og har kjøpt seg hund...
GAH! er det bare jeg som henger så jævlig etter? ikke har jeg type, og ikke er det noen i kikkerten i øyeblikket heller. Det er jo over halvparten av vennegjengen fra videregående som er etablert. Noen av dem tenker sikkert både bryllup og unger snart.

Fortsetter det sånn, så kommer jeg til å bli helt alene med bare meg selv og et par, fire katter. Kan ikke forstå at folk flytter sammen og får unger før man er ferdig med utddannelsa, fortsatt lever på studielån og ikke vet hva man vil med livet.
Har mer enn nok med meg selv for tiden jeg. Ser ikke helt det at jeg kommer til å etablere meg med det første, selv om mamma har lyst på barnebarn.
Får vel bestille noen i posten i første omgang da.

Ingen kommentarer: